Перейти на головну ТзОВ Мастер ЛТД Російська версія ТзОВ Мастер ЛТД Технологія ТзОВ Мастер ЛТД Технологія ТзОВ Мастер ЛТД Виробництво ТзОВ Мастер ЛТД Обладнання ТзОВ Мастер ЛТД Контактна інформація ТзОВ Мастер ЛТД

   
 

ТзОВ “Мастер ЛТД”
Професійний ремонт головок та блоків двигунів



Тестування на щільність системи охолодження головок та блоків двигунів в тест-ванні при температурі 70°C і тиску до 10 атм.

Зварювання головок, блоків двигунів та алюмінієвих сплавів в середовищі аргону.

Шліфування площини головок блоків та блоків двигунів на на профілешліфувальному верстаті фірми "ELB" Німеччина. Точність обробки 0,001 мм.
Також проводиться шліфування ГБ з не паралельними площинами, сталевими форкамерами, колекторів всіх типів.

Відновлення робочої фаски клапанів виконується на верстаті Sunnen модель VR6500 (США). Точність обробки 0,005 мм.

Відновлення робочої фаски сідла клапана виконується на спеціальному верстаті Sunnen модель VGS-20P (США). Точність обробки 0,005 мм, при діаметрі направляючої втулки клапана від 4,0 - 13,0 мм. Діаметри обробляємих сідел від 14,0 мм до 65,0 мм. Система постійного пілота забезпечує найвищу якість і точнісь обробки.

100% контроль прилягання фаски клапана до робочої фаски сідла клапана проводиться за допомогою вакуум-тестера фірми MIRА (Швейцарія).

Заміна сідла клапана ГБД виконується при попередній розточці посадки сідла з заготовок різних діаметрів високоякісного легованого чавуну з вмістом рідкоземельних металів (Mo, Ti, Mn, Co, Ni, Cu) виробництва Німеччини. Перед запресовкою сідло охолоджується в рідкому азоті. Ми дотримуємося технології провідних заводів виробників двигунів.

Ремонт або заміна направляючих втулок клапанів ГБД, виконується використовуючи технологію та інструменти фірми K-LINE запатентованого в США. Цей процес дозволяє без заміни зношеної направляючої втулки, шляхом впровадження спеціальних бронзових вкладишів, збільшити ресурс направляючих втулок до 40%, не порушуючи посадочні місця під направляючі втулки, та значно зекономити кошти. Заміна направляючих втулок на нові, проводиться за допомогою ручного преса, та при необхідності виконується розточка посадки під ремонтну направляючу втулку.

Розточка постелей розподільчого валу ГБЦ проводиться за допомогою спеціального інструменту та обладнання. Технологія дозволяє максимально зберегти вісь обробляємої постелі не порушуючи інші міжосьові відстані.

Горизонтальне хонінгування постелі колінчатого і розподільчого валів двигунів проводиться на обладнанні SUNNEN (США), яка забезпечує стандартні монтажні розміри.

Хонінгування циліндрів БД виконується на новому 2008-го року випуску, самому сучасному, автоматичному верстаті SV-10 фірми Sunnen (США) з двома окремими приводами шпінделя і подачі з запатентованим комп'ютером та дисплеєм Siemens, який в реальному часі відображає геометрію циліндра під час хонінгування. Верстат дає можливість надзвичайно точно обробити діаметр циліндра без попередньої розточки. Обробка здійснюється хонами DH-серії з 4-х перними алмазними брусками. Механічна передача гарантує прецезійну чистоту фінішної обробки поверхні з рівномірним кутом хонінгувальної сітки в кожному циліндрі. Оператор може дотримувати робочий хон в різних місцях обробляємого циліндра, змінювати швидкість обертів та подачі, вибрати різні кути сітки на циліндрі. Система монтує всі блоки, рядні та V-подібні довжиною 1067 мм, вагою до 680 кг, а також гільзи діаметром від 51 мм до 203 мм.

Роботи по реставрації шатунів включають заміну втулки вехньої головки шатуна з попередньою розточкою отвору та фінішним хонінгуванням під поршневий палець. Реставрація розрізного корінного отвору шатуна проводиться хонінгуванням під стандартний або ремонтний розмір шатунних вкладишів. Далі технологічні операції ми виконуємо на хонінгувальному верстаті моделі LBB-1660 фірми Sunnen (США), де є можливість обробити отвори хонінгуванням діаметром від 9,4 мм до 119 мм. Точність обробки 0,0025 мм. Для попередньої розточки використовується координатно-розточний верстат моделі 2B440A. Так як на верстаті LBB-1660 можна обробляти різноманітні деталі не представляється можливим описати всі технологічні операції.

Консультація
Кваліфіковані відповіді по усіх технічних питаннях щодо можливих причин несправності двигуна.


Карта доїзду
Виробнича база знаходиться у промисловому районі Львова, на території заводу “Біофізприлад”.
Клініка Біокурс. Кваліфіковані медичні послуги. Місто Львів Соломія Володимирівна Давидчак - нотаріус Львівського міського нотаріальнгого округу. місто Львів
Розробка сайту
Ефективна реклама в інтернеті